RSS

Tesise özgü varsayılan ambarın bulunması

19 Oca

Stok kartları üzerinde “tesise özgü sipariş ayalarında” tanımlı olan ambar bilgisini bulmaya yarayan bir kodtur.

// Changed on 19 Oca 2011 at 14:25:31 by mesut
//Ambar bazında takip edilen fakat satış sipariş satırında ambar kısmı boş olan
//Satırlar için tesise özgü varsayılan satış ambarının getirilmesi
static void findSalesLineInventLocationDim(Args _args)
{

 Inventdim           dim,newDim;
 Salesline           salesline;
 InventTable         inventTable;
 ;
 ttsbegin;
 while select forupdate salesline
 join dim
 where salesline.InventDimId  == dim.inventDimId
 &&    dim.InventLocationId == " "
 {

 inventTable = InventTable::find(salesline.ItemId);
 newDim.data(dim);

 newDim.InventLocationId      =  inventTable.inventItemOrderSetupMap(InventItemOrderSetupType::Sales,
                                 InventDim::findOrCreate(newDim).InventDimId).inventLocationId( newDim.InventLocationId,
                                                                                                inventTable,
                                                                                                newDim.InventSiteId);

     info(newDim.InventLocationId);
 }
 ttscommit;

}

NOT: Yazıda belirtilen kodun, değiştirilmeden veya değiştirilerek, development/test/canlı ortamlarında kullanılması sonucu oluşabilecek olumlu/olumsuz durumlarda tüm sorumluluk kodu kullanan kişiye aittir.

Mesut BOZTAŞ

Dynamics AX ERP Danışmanı ve
İstanbul Ticaret Üni. Y.Lisans öğrencisi

İstanbul

http://www.etg-it.com

 
Yorum yapın

Yazan: 19/01/2011 in 3S, Geliştirme, Genel

 

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

 
